سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

روزای امتحانی

از روزایی که هممون امتحان داریم خوشم نمیاد. درواقع فراری ام ازش. الان هم من، هم مامان، هم برادرم و هم خواهرم امتحان داریم، تنها کسی که با خیال راحت زندگیشو میکنه بابامه. روزایی که امتحان داریم خونه تمیز نیست، همه جا کتاب و دفتر و جزوه و خودکاره. وعده های غذایی یکی در میونه یا اگر بین امتحان فرجه ها در حدی باشه که بتونیم به کار خونه برسیم، فقط یه غذایی میذاریم که حداقل به دو وعده ی غذایی برسه. حموم چند روزی استراحت میکنه چون انقدر همه درگیریم که وقت نمیکنیم به خودمون برسیم. ساعتای روز و شب بهم میریزه چون برای امتحانی لازمه شب رو بیدار بمونی و از اون طرف روزم خیلی نمیتونی نخوابی و زیر چشمات گود میفته. به شخصه دارم خشکی چشمام رو احساس میکنم. و اگر نخوام دروغ بگم، این بازه امتحانی برای من به اندازه ترمای پیش بد نیست. یه خورده دارم زندگی رو راحت تر میگیرم و بعد هر امتحان برای استراحت یه قسمت از سریالم رو میبینم و تا حد امکان برای خوندن امتحان بعدی لفتش میدم. دارم ناز خودمو میکشم و به اصرار میگم بیا یه ذره بخونی تمومه ها! دیگه درمورد معنای این امتحان دادنا، اینکه اصلا این رشته محبوبم هست یا نه و بقیه چیزا فکر نمیکنم فقط دارم کاری رو انجام میدم که باید. میخوام فکر کردن رو بذارم برای بعد این مدت. چون میدونم اگه بحثش تو ذهنم باز شه، به همین زودیا بسته شدنی درکار نیست. گرچه یه بار از دستم در رفت و به مامان گفتم من خسته شدم، بعد وقتی که چشام داشت میسوخت و سرم از خوندن و کار کشیدن از چشمم درد میکرد و شونه هام در میکشید، به رو خوابیدم جلوش تا منو نبینه و چند قطره ای از دستم در رفت. 

همیشه اخرای ترم به مدت ۱۰ الی ۲۰ روز برای خانواده ی ما روزای مرده ای حساب میاد. حتی رفت و امدها کمتر میشه، کمتر از بقیه سراغ میگیریم و بقیه هم چون میدونن امتحان داریم خیلی سراغ نمیگیرن. خونه اکثر اوقات ساکته و کسی اگر حرف میزنه داره درسش رو بلند بلند تکرار میکنه. 

موقع امتحانم صدای کیبور به بقیه صداها اضافه میشه و در نهایت یه اه طولانی به نشانه ی اینکه : راحت شدم!

به همه ی اینا باید غم و غصه ی دوستامو اضافه کنم که یا عزیرانش رو ازدست دادن یا حال روحیشون انقدر خرابه که از من کمکی برای راهنماییشون بر نمیاد و فقط میتونم بشنوم. از اون روزایی که خودم برای بقیه راه حل پیشنهاد میدادم دور شدم. 

اما این چند روز با دو نفر از بچه های وبلاگی هم اشنا شدم، تو فضایی غیر از وبلاگ. این برام حس نزدیک تر شدن رو به همراه داره به علاوه ی اینکه به شادی کم این روزام اضافه میکنه.

 

شنبه ۵ تیر ۰۰ , ۱۳:۴۶ ویلی ونکای خسته ッ

میدونم ممکنه  خیلی سخت باشه...امیدوارم زودتر روزهای سختتون بگذره سرکار علیه خانم⁦❤️⁩

ممنونممم ویلی مهربون *-*

موفق باشی حساااابی

من اینبار تو امتحانا بیشتر دارم واسه زندگی شخصیم وقت می‌ذارم و جالبه که نتایج امتحانا هم قابل قبول تر میشه.

یه ذره بیخیالی+ یه عالمه لطف خدا

 

واسه من که یه هفته دیگه‌ش مونده😀

اره منم... نمیتونم بگم قابل قبول تر، حتی اگه قابل قبول تر هم نباشه رضایت خاطر دارم ازش.

منم اخر همین هفته تموووووومه *ـ*
شنبه ۵ تیر ۰۰ , ۱۹:۲۶ فاطمه ‌‌‌‌

خدا رو شکر تو خونواده‌ی ما دیگه کسی امتحان نداره :)) یه نفرمون دفاعشم کرد دو تامون موندیم.

البته دفاعم برا خودش داستانیه😅

ایشالا همه امتحانا رو عالی بدین :)

دفاع :‌")
ایشالا

لعنت به این روزهای تلخ کرونایی.

:(((

موفق باشی گلک 🌱

سلامت باشی همچنین

این وب پر از بوی برگهای کتاب وصدای آواز صبحگاهی پرنده هاست..! :))))
چقدر خوبه که اینهمه اهل مطالعه هستین وراجبشونم مینویسین^^ اینجور آدما رو که میبینم انرژی میگیرم(وخیلیم دست وپامو جلوشون گم میکنم..سطحشون بالاست😂😅)
 فقط یه سوال دارم،این کتابا رو از کجا تهیه میکنین؟ یعنی از کتابخونه میگیرین،میخرین یا قرض میگیرین یا اینکه الکترونیکی میخونین؟
مشکل من دسترسی نداشتن به کتاب هاست..

سلاممم نظر لطفته =))
من همه جوره! بیشتر میخرم و کادو بهم میدن. اوایل کرونا الکترونیکی میخوندم اما واقعا چشمام داغون شد، اکتفا کردم به کتابای کم حجم. کتابخونه ام خیلی قرض میگرفتم و واقعا غنی بود. تقریبا همه چیزو داشت.
سخت نگیر برای کتاب خوندن. چیزی که زیاده نرم افزار کتابای الکترونیک و صوتی و... کتابخونه هم که زیاد... راستی از دوستامم گاها غرض میگیرم یا بعضی انلاین شاپا هستن که میتونی قسطی بخری. یاانقلاب کتاب دست دوم بخری ... خلاصه راه زیاده تو فقط شروع کن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan