سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

بولت ژورنال

سلام :)

نمیدونم چرا اما دلم خواست بولت ژورنال ماه گذشتم رو بهتون نشون بدم، شاید دلیلش آرتمیسه D: به هرحال من سه ماه بیشتر نیست این نوع برنامه ریزی رو شروع کردم و بخاظرش تا عمر دارم از نفیس تشکرمندم *-* 

 

این صفحه اولمه، وقتی اسم ماه باشه اینطوری راحت تر ماه ها از هم جدا میشن و منظم تره.

این صفحه دوم، ماه نگاره، یه شمایه کلی از ماهه که بدونم چندم چه کارایی قراره بکنم.

از این جا به بعد عادتایی که میخواستم داشته باشم شروع میشه، یا اون موردایی که دوست داشتم کنترلشون کنم مثل بحث مالی (او بسیار ولخرج بود، همانطور که مشاهده میکنید در ستون پس انداز قرانی نیست!) : صفحه سوم.

صفحه چهارم عادتا (بخش قرآن رو نزدم تا پیش شما ریا نشه :)))

دو صفحه بعدی مربوط میشه به لیست چیزایی که خوشحالم میکنن و به لیست کارایی که وقتمو تلف میکنن، از همه عجیب تر اینکه ناروتو دیدن هم خوشحالم میکنه هم وقتمو تلف میکنه!!! فلذا باید چاره ای اندیشید: صفحه پنجم و صفحه چهارم . 

نمیدونم چرا صفحه خوشحالیم پر نشد، چون من از ۲۴ ساعت کم کم ۲۰ ساعتشو خوشحالم. عجیب بود، عجیب!

صفحه ششم رو اختصاص دادم به اینکه بشینم برای خودم بنویسم برای هر فعالیت چقدر تایم اختصاص میدم، اولای ماه عالی بود بخاظر همین ولش کردم اما وقتی اخرای ماه رسید........... اون پست بعد امتحان شل نکنید رو یادتونه؟‌اون همون اواخر ماه ابانه. حالا اخر پست میگم این انیمه چه بلایی که سر آدم نمیاره -ـ- 

صفحه آخر و هفتم هم هفته نگارمه هم روز نگار، دیگه نمیخواستم چسان فیسان برای خودم بیام و از هم جداشون کنم، همه رو یه کاسه کردم و رفتم سر زندگیم! راستی همین صفحه آخر شما یک سری علامت رو مشاهده میکنید که کاملا من درآوردیه مثلا اون فلش یعنی درس دانشگاه اون فلشی که کنارش نقطه داره یعنی کتاب غیردرسی (مطالعه آزاد) اون حروف انگلیسی یعنی زبان روزانه و بقیه رو نمیگم D:

 

بعد اینکه از اون خط خطی ها معذرت میخوام :)

بعد تر اینکه ۵ روز اخر ابان ماه رو برای خودم گزارش نوشتم یعنی دونه به دونه کارایی که میکردم رو باساعتاش نوشتم. بعد بگو چیشد! ۲۶ ساعت و ۵ دقیقه (به همین دقت) صرف انیمه و ناروتو هر کوفت دیگه ای کرده بودم :))))))) این درحالیه که درس خوندنم فقط ۲۳ ساعت و ربع زمان برده بود. اونایی که میپرسیدن ناروتو چطور انقدر زود به اینجا رسوندی، کجای مجلسن؟ آره دقیقا بیشتر از یک شبانه روز صرف اون همه قسمت کردم :) بدتر از همه اینکه من تو جمع خانواده طی این ۵ روز فقط نزدیک ۷ساعت و نیم بودم! فاجعه :) من نمیدونم خانواده به چه امیدی داره منو راهی خونه بخت میکنه؟‌بیچاره اون :)

يكشنبه ۲ آذر ۹۹ , ۰۱:۰۸ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

سلااام

دارین راهی خونه بخت میشین؟ 😄

چه بولت ژورنال خوبی دارین چه گزارشای خوبی داده بهتون.

من از خرداد روش بولت ژورنال رو شروع کردم ولی انقدر ریز و دقیق پیش نرفتم توش

تو وبلاگ نفیسه خانم هم ندیدم پستشونو

این گزارش گیریا ابداع خودتون بود؟ یا از تکنیکای اصلی یاد گرفتید؟

من تو نت بیشتر نقاشی دیدم . سایت نردیشنی و کناب اصلی هم حاشیه هاش خیلی زیاد بودن. 

کتاب زرده رم هنوز نخوندم -_-

اگه خدا بخواد :)
منم در حد گزارش نبودم فقط این ۵ روز آخر آبان اینطوری شدم، من از اینستا نردیشمی رو دنیال میکنم اونجا بهتره، همون ۲۶ ابان استوری گذاشت که شروع کنید به گزارش نویسی و توضیح داد چطوری گزارش بنویسیم، امروزم که گزارش نویسی ها باید تموم میشد، یه ویدیو گذاشت و اونجا توضیح داد حالا با این گزارشا چه کنیم. پست آخرشه. خلاصه که پیجشو نگاه بنداز شاید چیز به درد بخوری پیدا کردی :) 
چیزی که از بولت ژورنال بلد شده همین نقاشی هاس -_-
+ نخون خوب نی، آهِ منه که نمیذاره بخونی:)
يكشنبه ۲ آذر ۹۹ , ۰۱:۱۰ آقای سر به‍ راه

من اگه حال نقاشی داشتم یه بولت ژورنال درست می کردم 

فقط از نرم افزار boosted استفاده می کنم برای تایم مفید کارم!

دقیقا بخاطر همین نقاشی هاس که ماه آذرم رو انقددرررر ساده کشیدم که :) فقط با یه خودکار‌مشکی و منت نهادم یه خط کش هم برداشتم
+ نمیشناسم، یه سر میزنم ببینم چطوریه
يكشنبه ۲ آذر ۹۹ , ۰۱:۲۵ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

راستش خودمو ممنوع الاینستا کردم.

بنظر منم بین همه بولت ژورنالیستا نردیشمی بهتر بود و حواشیش کمتر بود.

کتاب زرده خوب نبود یعنی؟ 

کتاب اصلیش خیلی حواشی داشت -_-

به بههه به میمنت و مبارکی

خوشبخت و عاقبت بخیر بشید الهییییییی

عه :( حالا اگه خواستی لینک اون پست رو میفرستم برات که فقط اونو ببینی.
یادم نمیاد اسم اون کتابه چی بود میخواستی بخونی؟
^^♡

من حوصله نقاشی کردن ندارم متاسفانه فقط با یه مداد یا خودکار کارمو راه میندازم😂

بهترین کاره ^^ منم برای ماه آذر با یه خودکار پیش رفتم

سلااام *---*

چقد تمیز و خوشگل کار کردی رو بولت ژورنالت ^___^

آه صحفه پول تو جیبی :| منم این صفحه رو داشتم... اما از بس صبر کردم و دیدم نمتونم هزارتومن هم پس انداز کنم و صفحه خالیه کلا بیخیالش شدم :|| 

+

۲۶ ساعت و ۵ دقیییییقههههههههه!! بابا تو دیگه کی هستیی⊙_⊙

+

خوشبخت بشید ایشالا(* ̄︶ ̄*)

ممنونم ^^♡
نه دیگه این ماه میخوام یه ذره ام شده پس انداز کنم اگه بشه -_-
نمیدونمممم چرا انقدرررر زیاد شددددددد!!!! :((((
بابا هنوز نه به باره نه به دار... اگه به بار نشست یه پست جدااا مینویسم ازش =)

وای چه قشنگ *__* چه دست خط قشنگی*---* 

خیلی قشنگه ^_^

ممنونمممم ^^♡

چه خوشگله بولت ژورنالت*^*
چقدر هم مرتب و منظم..
من که سریع همه چیز رو ول میکنم به امان خدا:/سر هیچ کاری پایداری ندارم:/

ممنون ^^♡
هرجور راحتی درستشه :)
راستی موچی، این اسم شخصبت کدوم انیمه است؟ ببینمش ؟

اسم شخصیت انیمه ای نیست
موچی به کره ای یه جور شیرینی هست:)

آها.. ذهنمو درگیر کرده بود XD

چه‌قدر تمیز و مرتب. :)) اگه خواستید، بگید که براتون همین‌ها رو توی فتوشاپ کار کنم که پرینت بگیرید. :)

ایشالا هم که به خوبی و خوشی برید خونه بخت. :))

فقط یه چیزی، جداً چرا حجم عکس‌ها این‌قدر زیاده؟ :| مگه با دوربین عکاسی حرفه‌ای گرفتین؟ :/

ممنونم^^ نه بابا این لوس بازیا چیه :)
سلامت باشین♡
نمیدونم، احتمالا با تنظیمات که نباید، عکس گرفتم اینطوری شده. نه دوربین گوشیمه. اصلا متوجه نشدم حجمشون زیاد شده ×-×

صحفه ی هزینه ها! (دست بر پیشانی می کوبد.)
تا حالا سالیانه فیلم ها و سرال هایی که می بینی(کلاً دیدنی ها) رو بررسی کردی؟ یه لیست دراااازی از آب در میاد اون سرش ناپیدا. :)) هم خوشحال میشی هم ناراحت. وقتی مثلا با خواندنی ها مقایسه ش می کنی.

+گزارش نویسی رو من هم فقط روز اول نوشتم، از عصرش دیگه بیخیال شدم :D ولی یه جور تایم لاگ دیگه خیلی به کارم اومد. به جای اینکه توی جدول ساعت تعیین کنی.. که مثلا از ساعت یک تا دو درس خوندم دو تا سه کتاب خوندم. می تونی ساعت ها رو محاسبه کنی و در جدول قرار بدی، یعنی امروز یک ساعت درس خوندم(مهم نیست چه وقتی از روز) یک ساعت فیلم دیدم. اینجوری یکم منعطف تر می شه به نظرم.

واای نه! حتی نمیخوام سمتش برم!!
+ اره اینم میشه اما چون به هرحال باید بنویسم که یک ساعت برای فلان کاره، حواسم باید باشه مثلا از ساعت ۱۴ تا ۱۵ اون کارو کردم. خب یهو ساعت میزنم برای خودم.  ولی وقت گیر و اذیت کنندست همش باید حواست به خودن باشه :(

چه خوشگله ^-^

من همینجوری ولش کردم به امون خدا :/

ممنونم^^
خدابرش گردونه :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan