سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

سر خاروندن وقت میخواد!

چند روزی هست که کلاس رانندگیم شروع شده، بعد از بارها سعی و تلاش. یه موقعایی انقدر پول کم میاوردم که نمیتونستم ثبت نام کنم یه موقعایی هم کلاس پشت کلاس ردیف میشدن. مهارت رانندگیم خوبه خداروشکر، مربی جلسه دوم منو برد اتوبان، خیلی وقت بود منتظر بودم رانندگی یاد بگیرم، فکر میکنم این اشتیاق خودش باعث یادگیری سریعه. هرزمان که همسرم مریض میشدن یا مادرپدرم به مشکل میخوردن، خودم رو سرزنش میکردم که چرا بلد نیستم برونم. بله، من بیشتر از اینکه نگران راه طولانی و پای پیاده یا قیمتای گرون اسنپ باشم، نگران اونا بودم. 

از وقتی دچار بحرانِ "حالا چیکار کنم؟" شدم، غیر رانندگی یه سری کلاس ثبت نام کردم، درمورد مادری :) ، خیاطی یه لباس ساده بدون الگو یادگرفتم که تو تابستون با این هوای گرممممم بپوشم که خواهرشوهرم یادم داد، ازش وسایل گلدوزی گرفتم، کارای خونه رو راحت تر انجام میدم و دقیق تر، ادیت عکس با یه نرم افزار موبایل رو یاد گرفتم و... کلی کار دیگه که سرم شلوغ باشه. 

حالم بهتره، تعامل با آدم ها زنده ام میکنه،صبح ها خودکار زود بیدار میشم، یادم رفته بود چقدر دوست دارم ازخونه بزنم بیرون و تا حداقل پنج یا شش ساعت دیگه برنگردم، ارتباط گرفتن با آدمای غریبه راحت تر از قبل شده برام بدون اینکه احساس کم بودن کنم. این روزامو دوست دارم، غیر اینکه عذاب وجدان نخوندن برای ازمون استخدامی داره خفم میکنه :))

اون قرارمونم بگو که طلسم شده😁

 

موفق باشی، هرکاری که میکنی دوست خوش انرژی و فعالم💚

همینو بگو هی منو شرمنده میکنه

وایییی 

نمیدونی چه ذوقی داره خوندن نوشته های کسی که دقیقا مثل تو باشه 🥲

خدا وکیلی درس خوندن برای استخدامی خیلی سخته، من نمیدونم چراریه سره از زیرش در میرم :))))

عه توئم؟ :))
خیلی زور‌ داره برای من

سلام

منتظر پست معرفی کتاب شما بودم ...

وای من نمیدددونمممم چطوری معذرت خواهی کنم فراموش کردم بنویسمش تو دفترم، من اصلا پست نمیذاشتم که از کتاب بگم!! به قولم عمل نکردم شرمنده شدم

با یکم برنامه ریزی حل میشه همه چی

بله حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan