سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

عاشق شدن چه مشکل

برای اولین بار تو زندگیم از ته دل روی یکی کراش زدم و خواستم باهاش باشم، اما خب آواز دهل از دور خوش است :)

سلام. چی شد؟؟ طرف بد بود؟؟ خوب بود؟  کامل توضیح بده. من منتظرم

علک سلام :) همه که خوبن، فقط باید آدمِ خودشونو پیدا کنن.
اما هرچیزی از دور قشنگ تره.

درسته هر چیزی از دور قشنگ تره اونم خیلی. اما وقتی بهش می رسی و بدستش میاری به اون خوبی نیست. منم ۳ سال تمام رو یه نفر کراش داشتم . بهش اعتراف کردم و الان تقریبا یک سال رل زدیم. درسته به اون عالی و مهشری ای که اون موقع فکر می کردم هست ، نیست . ولی خوشحالم که اعتراف کردم بهش. چون:

۱ اونم منو دوست داشت و فکر می کرد ازش بدم میاد (واقعا نمی دونم چرا. مگه من لولو ام؟)

۲ اگر یکم دیر می جنبیدم برای همیشه حسرتش تو دلم می موند. 

 

دختری یا پسر؟؟

آخی^^
+مشخه دخترم

احمقانه یا بیرحمانست که کسی به عشق معتقد نباشه؟(:

شاید اصن عاقلانه باشه ^^

من که تا حالا هیچ وقت عشق رو تجربه نکردم:(

نمیدونم چه حسیه.

منم :(

لطف دوست داشتن اینجاست که تو نیمه ی پر و خالی رو با هم ببینی و قبولش کنی:) و بعد با هم به سمت خوبی حرکت بکنین.

هرچند که وی خیلی به عشق اعتقادی ندارد.

قبول دارم
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۱۲:۳۴ جامانده در آفتابگردان های خانه مادربزرگ

من نظرِ "گربه ..." رو تایید می کنم و از کادر خارج میشم.

چرا از دور خوشه؟!.

من مدتی هست که به کسی احساس دارم حسی هست که دوستداشتنیه و محترم. ولی حس می کنم لایق نیستم و اگر هم قرار باشه تو زندگیش باشم باید کمرنگ باشم. حس می کنم براش آواز دهلی خواهم بود که از دور خوشه!.

اره خب از این طرفم میشه نگاه کرد بهش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan