سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

کاشت برداشت

وقتی کهیرا رو روی دستم دیدم تعجب کردم، چون ده سال بود که ازشون خبری نبود. بعد ازهر کهیر که معمولا سراسر بدنم رو بعد از چند دقیقه میگرفت، بهشون آب خنک میزدم، سردی میخوردم. پای درس که می نشستم، ذهنم یاری نمیکرد، گرمی میخوردم. به شب نکشیده هم جوش میزدم و هم کهیر ناشی از گرمی. روزای بعد با خودم میگفتم اشکال نداره، لوراتادین میخورم، اول صبح یکی مینداختم بالا، حوالی ساعت یک ظهر دیگه نمیتونستم بیخوابی ناشی از قرص رو تحمل کنم، میخوابیدم. شب که میرسیدم خونه دوباره قرص میخوردم. تقریبا هرروز صبح از خونمون تا کتابخونه حرم پیاده میرفتم، با اتوبوس چهل و پنج دقیقه، با تاکسی بیست دقیقه. حرم نزدیک ترین کتابخونه نبود، درواقع کتابخونه ی نزدیک فقط هفت دقیقه پیاده روی داشت. اما اونجا نمیرفتم چون نورش افتضاح بود،مسئولاش بداخلاق بودن، و اکثرا دانش اموزایی که اونجا بودن انقدر خودشونو برای دو سه ساعت درس خوندن آراسته میکردن که من خجالت میکشیدم با صورت بدون آرایش و موهای بسته شده ی هول هولکی بشینم درس بخونم، رقابت بر سر چیزهای خیلی اسفناکی بود خلاصه :) هر شب ناهار فردای خودم و همسرم آماده بود، تا اگه فردا همسرم زودتر رسید خونه چیزی باشه دلشو بگیره. نزدیکای عصر برمیگشتم. تو راه حتما فلش کارتای دست ساز انگلیسی و اسامی مدیریت حتما مرور میشد. کیفم از ماه دوم فقط پر بود از خلاصه ها و کتابای تستی که اکثرا میذاشتم کتابخونه بمونن(کنکور سراسری من حتی کتابای تستی رو با خودم حمل میکردم چون کمبود اعتماد به نفس نمیذاشت بپرسم خانم اون قفسه ها برای چیه؟ میشه منم کرایه کنم؟:)) به خونه که میرسیدم ذهنم رنجور بود ولی بدنم هنوز کار میکرد، پس شام اماده میشد، خونه جمع میشد، لباسا شسته و اتو میشدن و هزار جور کار دیگه. وقت خواب،سرم به بالشت نرسیده بیهوش میشدم. به مامانم گفتم تازه الان میفهمم اون موقعا که بدون بالشت و پتو وسط هال خوابت میبرد چه حالی داشتی و چیا کشیده بودی، جواب داد بذار بچه اول بیاد، نه نه بذار بچه دوم بیاد اونموقع تازه میفهمی، جوابش کمر شکن بود :)) دوباره صبح میشد و دوباره همین منوال. من کنکور ارشدم افتاده بود اسفند، یعنی وقتی که خونه داره راه میره، خرید عید هست و خونه تکونی. 

چند روز پیش جوابای ارشد اومد، حالا من با ویروس جدید و گلودرد چندماهه که همه شون ناشی از قرص خوردن و ضعیف شدن سیستم بدنم و البته سفر دوروزه به عراق هست، بار سنگینی از روی دوشم برداشته شد. اما خب ... فاذا فرغت فانصب :)) پروژه ی جدیدی در راه است. تهران قبول شدم. انقدر از بابت خوشحالم و انقدر مطمئنم که از دسترنج یا روحرنج خودم بوده، که خجالت نمیکشم از گفتن رتبم، از گفتن رشته و دانشگاهم. و خوشحالم که اسمم رو به دانشگاه جزء نفرات برتر ندادم تا تلاشم به اسم اون دانشگاه نخوره. من همه جوره « برای انسان هیچ چیزی غیر از تلاشش نیست» رو زندگی کردم.

تبریک به من 

تبریک به تو 

تبریک به همههههههههههه:)))))))

ممنونممم:)))

جانم❤️ جانم❤️

 

"مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد"

ممنونم :)))

آخ که چقدر دیدن نتیجه گرفتن یک فرد با همه پستی و بلندی‌هاش برام شیرین بود 

از وسط‌های متن به بعد فقط گفتم کاش آخرش گرفته باشه مزد زحماتش رو 

الحمدلله

الحمدلله که خدا برای شما همون خیری رو خواست که خودتون هم می‌خواستیدش 🦋 

ممنونم ازت که انقدر خوش قلبی

مباااااااارکههههه =)))))

خدا قوت ؛))))

چی و کجا قبول شدی سرکار؟ :)))))))

سلامممم منابع انسانی تهران
ممنونممم :))

چقدر این برداشت مزه میده 

مبارکت باشه❤️

خیلی 
ممنونم

امیدوارم زودتر حالت خوب شه و کلی هم بابت ارشد بهت تبریک میگم عزیزم :)

حالا میتونم بدونم چه رشته ای درس میخونی ؟

خیلی بهترم خداروشکر. ممنونم ازت.
اموزش و بهسازی منابع انسانی

سلااام😁😁

تبریکککک :)) موفق باشی😃😃

سلاممم :)))
ممنونم
جمعه ۵ آبان ۰۲ , ۲۱:۴۳ یاس ارغوانی🌱

سلام :)

من عاشق اون لحظه‌ی شیرین بعد سختی ام. اون لحظه ی نتیجه گرفتن. خیلییی لذت بخشه. نوش جونتون :*) تبریک میگم. انشاءالله که موفق باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan