سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

خوشآ خوشبختان

ما باور نکردیم بهترین روزمان سپری شد. روز گفتن «بله»‌ به زندگی دونفرمان، روز پاشیدن رنگ متفاوت به دنیای خاکستری مان.

وقتی بله را گفتم و رد شدم، تا به امروز که غرق در شادی و خوشی بوده ام، هنوز باورم نمیشود کسانی در دنیا باهم گره خورده باشند چون ما! منظورم از گره، وابستگی قبل از شناختن هم دیگر نیست، چیزی فراتر از عاشقانه های امروزی که به قول «عین» در دلت میگویی این همان است که باید باشد! خودش است! یا مثلا بگویی کاش زودتر میشناختمش :) به قول خودش «با نفسی مطمئن و ضمیری آرام» جهان را چسبیدیم تا کارمان را به سان انسانی کامل، تمام کنیم و مابقی را به بقایش بسپاریم. روز ها فکر کردم تا متنی درخور و متناسب بتوانم بنویسم اما هرچه فکر کردم نتوانستم احساس را انطور که باید با کلمات جاری کنم. تنها ذوقی در وجودم جوشان است که باید در وبلاگ ریخته میشد که شد.

عین عزیزم، تنها میخواهم هرکه مارا میبیند، حتی میخواند و یا میشنود بگوید: خوشا خوشبختان.

 

دیروز را تاریخ میزنم تا بماند برایم:‌ چهاردهم بهمن ماه ۱۳۹۹؛ شب ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها.

خوشا خوشبختان ^^

*-*

الهی :)) چه قشنگ :)) خیلییییتهنلتدنقتدرنتالبم ذوق کردم پستو خوندم *-* 

جدی جدی خوشا خوشبختان :)))))

من هنوز یه شیرینی طلب دارماااا :)))) آدرس بدم یا آدرس می‌دین؟ :دی

ممنووونممممم
بگو شیرینی چی میخوای.. ادرسم بفرست.. فقط چیزی بخواه که در حد یه دانشجوی ساده ی افتاده باشه :دی

ای وای :)))) به هر کی می‌گفتم شیرینی یه جوری می‌پیچوند؛ همین که نپیچوندینم خودش حکم شیرینی داره :)))) خوشبخت باشین *-*

عزیزمممممم ماچ ماچ مااااااچچچچچچچچ به لپت :دی 
زنده باشی *-*

عزیز دلم

عزیز دلم

عزیز دلم

*_*

من هنوز شوکم. با ذوق. با مهر. با چندتا علامت تعجب

سید دعا یادت نره ها :) تو مثل من نباش خواستی بری بگو حتما و الا ذوقمرگ میشم.. :) هق.

واهاعایییی.....مبااارکهههTT 

من چقدر خوشحال میشم این پستای عروسی اینا رو می خونم D: 

قسمت خودت بشه بهترین ادم دنیاااااا دختر خوووب *-*

عزیزممم مبارکتون باشه😍 خوشبخت و عاقبت به خیر باشین الهی♥️♥️ خوشا خوشبختان ^_^

ممنونممم فاطمه ی نازنینم، ان‌شاءالله♡

وای 😅

چه خبر خوب و عجیبی 😍 انشاءالله خوشبخت بشید :) خیلی خوشحال شدیم 😁

خوشا خوشبختان :)

چرا عجیب :) ان‌شاءالله ممنونم♡

خوشا خوشبختان 😊

مبارک باشه

ممنونم♡

واهای مبارکه! خوش خبر باشید همیییشه!!!!

ممنونمممم^^♡

خوشا خوشبختان:))

تبریک می‌گم.امیدوارم خدا کلی رنگ خوشحال و زیبا به زندگیتون بپاشه:)

^^
عزیزمممم ان‌شاءالله

وای چه خبر خوبی 

تبریک میگم

ایشالله خوشبخت بشید

ممنوونممممم

^-^ مبارک باشههههه

ایشالله به خوبی و خوشی و سلامتی

ممنووونممم :)♡
ان‌شاءالله^^

عه خب حالا که شیرینی میدی منم می‌خوام 😂

کی و کجا؟

شما هروقت اراده کنی و بخوای من با اون کتابه برات میارم😁♡ فقط بگو چی میخوای که تکرار نباشه برات^^

با خوندن این پست چشام قلب قلبی شد و ی لبخند پت و پهن روی لبم جا خوش کرد :)

ایشالا روز به روز علاقه و عشقتون به هم بیشتر بشه

 

^^
ان‌شاءالله، ممنون ازدعای خوبت*-*♡

عزیززم خیلی مباررررکه :) خوشبخت بمونید همیشه

ممنونمممم^^♡ زنده باشی لیمو جان♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan