سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

مغازه خودکشی

این کتاب رو صوتی گوش دادم، خوبی صوتی بودن کتاب اینکه نمیخواد چشمات هم دنبال متن باشه، همین که بشنوی بسه. از این به بعد بهتر از این آپشن زیبا استفاده خواهم کرد :))

این کتاب برخلاف اون همه تعریفی که ازش شد بنظرم چندان ارزشمند نبود. ایده کتاب جالب بود، داستان مغازه ای که وسایل خودکشی رو به آدمای ناامید میفروشه، کالاهای با کیفیت که تا حد ممکن خودکشی اونارو تضمین کنه :)) نویسنده بیشتر به اتفاقا توجه داشت تا به چرایی اتفاقا و این منو اذیت کرد، یهو مثلا میدیدی مادر داستان عوض شد، اینکه چی تو ذهنش پیش اومد یا به چیا فکر میکرد رو نویسنده توضیح نداد. ضمن اینکه اصلا شخصیت پردازی مفصلی نداشت، خیلی سطحی بود. بنطرم خیلی بیشتر از اینا جای مانور داشت. انتهای داستان غیرمنتظره بود ولی برای من قابل پیشبینی (تعریف از خود نباشه:) که بازم مخاطب رو با سیل سوالات تنها گذاشت: چرا اینکارو کرد؟

 

+ این روزا شما چی میخونین؟

چخوف می خونم﴿:

 

+شاید نا مربوط باشه ولی خواستم بگم چند ساله پیش حتی توی خوابم هم نمیدیدم که یک روز بیان اینقدر سوت ‌و کور بشه ..

ممنون که هنوز هستی و هنوز می نویسی 🌹

چخوف خیلی خوب مینویسهههه کدوم کتابشو میخونی؟

+ من خیلی وقت نیست که تو بیانم. هون موقع هم اومدم همه ناراضی بودن که چرا انقدر ساکته و هنوزم میگن:")

این کتاب رو خیلی وقت پیش خوندم، ولی بنظرم نقدهاتون کاملا بجا هستن.

با این همه کتاب جالبی بود ولی و خیلیم خوش‌خوان بود😬😅

+عه پس شما هم با پدیده ای به اسم کتاب صوتی آشنا شدین! واقعا بدرد بخوره. آدم موقع کار کتاب میخونه و با یه تیر دونشون میزنه:))) البته که هیچی لذت خود کتاب خوندن نمی‌شه.

+چلنجر دیپپپ:))) خیلی دوستش دارم.

و سه دختر حوا.

اره خوش خوان بود.
_ واقعا عالیه :))
_ اولی رو نمیشناسم، دومی رو ازش خوب نشنیدم و دیگه کلا سراغش نرفتم. حالا شما خوندی نظرتو بگو خوشحال میشم.

سلام 

دقیقا منم وقتی خوندمش تو ذوقم خورد بعد از اون همه تعریف 

ایده خوبی داشت ولی پردازش خوبی نه 

 

من الان کهکشان نیستی رو میخونم

سلام بر شما
پس درک میکنین :")

چقدر عالی

این کتاب خیلی معروف شد یهو. در حد معروفیتش خوب نبود؟

سرکار وقتی کتاب صوتی گوش میکنی فعالیت دیگه ای همراش انجام میدی؟ همزمان حضور ذهن هم داری که خوب متوجه داستان شی؟ من حس میکنم باید کلمه ها رو ببینم =)))

راستی اون موقعی که پرسیدی این روزا چی میخونین، داشتم جنگ و صلح میخوندم =)) بالاخره پس از بارها لرزوندن تولستوی توی گور تمومش کردم!

نه اصلا اونقدرا خوب نبود. 
اره انجام میدم، مجبورم کارای خونه زیاده. فکر کنم این از همون رشدایی باشه که میگن باید ازدواج کنه تا درست شه :)))) اگر میشد بخونمش که عالی میشد.
وااای تبریییک :)) من هنوز نتونستم این آثار گنده رو بخونم 

سلام مجدد.

حقیقتش منم زیاد راضی نبودم ازش. اگه شنیدید ازش پس در جریانید نویسنده ش نویسنده ی ملت عشقه. حالا نمی‌دونم اونو خوندید یا نه و چه نظری دارید درباره ش.

من واقعا نتونستم با اون ارتباط برقرار کنم. این یکی رو خوندم که ببینم آیا همه ی کارهای نویسنده اینجوریه یا ..

که خب متوجه شدم بله. همینطوره. حالا این یکی نسبت به ملت عشق یه نیم ستاره بیشتر تونست ازم بگیره اما باز هم چندان چیز قابل توجهی نبود.

قلم خوبی داره حتی ایده های خوبی هم،اما بنظر من آثارش متوسطِ رو به ضعیف هستن.

دیگه چیزی نمی‌خونم ازشون:)))

نمیدونستم نویسنده ملت عشق هم همین بوده. پس کلا تو سلیقه منم نیست

:)))))

=)) چرا تو هم که گنده ها رو خوندی. بقیه شم میخونی :) منم همین جورم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan