سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

بعد امتحان شل نکنید

نمیدونم شما مدلتون چطوریه. اما من اینطوریم که وقتی یه امتحانی رو میدم به خودم میگم افرینننن خوب دادی! حالا یه استراحتی به خودت بده. مثلا دیروز. امتحانم اذان ظهر تموم شد و من در دو بازه زمانی نزدیک ۶۰ قسمت از ناروتو شیپودن رو دیدم، یک بازه ی ۴ ساعته و یک بازه ۵ ساعته! بینشم به زوووور نشستم برای امتحان امروز خوندم.تا همین الانشم حوصله ی هیچ کار مفیدی ندارم. خلاصه عزیزانم بعد امتحان به خودتون شل نگیرید که اینطوری تا مدت ها شل میشوید -_-

میخوام اون چالش فاطمه خانم رو برم، کمتر گوشی دستم باشه و به تبع کمتر فیلم و انیمه ببینم.

 

پی نوشته: راستی چرا انقدر ناروتو شیپودن زیاده؟ چرا انقدر لفتش میده خستم کرد •-• به این نتیحه رسیدم شخصیت پردازی زیادی هرچقدر تو کتاب خوب باشه، تو انیمه و فیلم افتضاح بار میاره :(

پی نوشته بعدی: بازم غر شدن نه؟ پس میذارم جزء غرغریاتم بمونه :(

وای منم دقیقا اینطوریم :/ البته الان که خیلی وقته رنگ امتحان رو به اون شکل جدی به خودمون ندیدیم (:دی) ولی مثلا موقع امتحانای ترم، از مدرسه که می‌اومدم خونه، حس همه کاری رو داشتم الا درس!

از اونجایی که یه تعهد قبلی شاید مسخره دارم، امتحانا برام همون امتحانن اما خوبیش اینکه سوالارو بلند بلند میخونم و با خودم بلند تحلیل میکنم.
وااایییی مدرسه که برمیگشتم خونه وضعم از این بدتر بود :/

چجوری اینقدر انیمه نگاه میکنید!؟ هرجوره با هر منطقی حساب میکنم تو پنج ساعت نهایت میشه دوازده قسمت انیمه دید! شماها(و بعضیا) چجوری اینقدر زیاد نگاه می‌کنید!؟

من معمولا تیتراژو اصلا نمیبینم،  اونجاهایی هم که یاد گذشته میکنه رو میزنه جلو. کل ناروتو ۲۰ دیقس که با احتساب تیتراژا میشه ۱۵ دیقه نهااایت، ۵ دیقشم که یاداوری گذشتس، عملا انیمه ایه که خیلی داره کشش میده :(

منم همینجوری بودم قبل کرونا ولی الان نه .....تغییر کردم ..کلا شل میگیرم به خودم هم قبل امتحان هم بعدش :دی 


@راینر 

منم همین سوال رو دارم ! همش با خودم می گم اینایی که یه انیمه رو تو یک هفته تموم می کنن چطوری می تونن ؟! برا من کار خیلی سختیه D:

 

موفق باشی سرکار علیه جان ^^ 

هم قبلش هم بعدش! عالی بود اصن XD
جواب دادم به اوشون
+ همچیننن، راستی دوست دارم بدونم چند سالته اگه یه بلاگر از فهمیون سنت جا خورده بود :) البته جسارت نشه.

اا من هم اومدم همین سوال رو بپرسم که دیدم راینر و آرتمیس پرسیدن. :))
واقعا؟! من دقیقا برعکس عمل میکنم. هر قسمت رو نه؛ اما اکثراً تیتراژ های اول و آخر رو میبینم، اینقدر میبینم که بتونم با ملودی ها و معانی ارتباط برقرار کنم. خب آقا معنیاشون خیلییی خوبه لامصبا، تازه بعضیا رو هم یادداشت می کنم[یه شخص چقدر میتونه واسه یه تیتراژ وقت بذاره واقعا؟! :| :))]
البته واسه همین قرطی بازیاست که از مرداد تا حالا که شروع کردم به دیدن ناروتو تازه همین الان سری اول رو تمام کردم! -_-

اررررههههه قبول دارم مفهوم قشنگی دارن *-* اما من حوصلم نمیگیره تااا حدی که بنویسم! @-@

وای خدا دقیقا!! البته بگذر از این دو سه هفته که کلا شبیه شیر برنج شدم :/

تو هر ظرفی بریزنم همون طوری میشم :/ 

وقتی معلمی میاد و پنجمین امتحانو به فلان روزمون اضافه میکنه و بقیه غر میزنن مثل بز میشینم نگاشون میکنم که چطور با یه تشر مدیر ساکت میشن و همچی بر میگرده سر حالتِ عادی و پنج تا امتحان  تو یه روز :\

امیدوارم به حد من شیر برنج نشی @__@

# تعداد کامنتا و لایکا ست شد *--*

چه تشبیهی D: امااااان از دست اونایی که اعتراضشون با یه اخم میخوابه -_-
+ پیامت دستم رسید، برات خواهم فرستاد ؛)

نه چه جسارتی^_^ اول یکم لوس بازی در بیارم که....بهم میخوره چند سالم باشه ؟ :دی 

>< بنظرم ۱۶ سالته، میخوره بهت :)

وای آره @_@ اصلا تو شیپودن دیگه شورش در اومده... نویسنده به شدت عاشق فلش بکه انگار... و ناروتو تا یه تکونی به دنیا می خوره یاد گذشتش می افته :|

اصلا اون زیبایی و اصالت پارت یک از بین میره... ولی در عوض آرکای خییلی قشنگ و شخصیتای خیلی جذابی وارد داستان میشن!

 

من از وقتی چالش خانم فاطمه رو انجام میدم بیشتر انیمه میبینم D:

خیلی بد شده :(

عاشق عنوان شدمممxD

D:
شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۱۳:۱۶ آرتـــمیس ツ

خرداد ماه میرم تو چهارده D: 

عزیزممم، زنده باشی *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan