سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

شرح روزها

یه وقتایی هرکاری میکنی کارات پیش نمیره، خودتو به درو دیوار میزنی، به خلق خدا رو میزنی بلکه دستتو بگیرن کارتو راه بندازن، اما انگار نه انگار. حتی دنبال علت جلو نرفتن کاراتم هستی، مثلا به یاد کل کل کردن با خانوادت میفتی.. میگی نکنه اونا ازم ناراضی بودن آهشون گرفته؟ خودتو همه جوره تخطئه میکنی.. مثلا میگی کاش به حرف مامانم گوش میدادم چون بارها و بارها تجربه کردی که وقتی به حرفش گوش نمیدی بلایای آسمانی و زمینی روی سرت نازل میشه! خب لنگ موندن کارتم جزء بلایای زمینیه دیگه! همه دلایل رو زیرو رو میکنی، همه ی کارهاتو بررسی میکنی چون معتقدی، پیش نرفتن کارت عکس العملیه در مقابل عملی که قبلا انجام دادی. اما هیچی به نظرت مهم جلوه نمیکنه و اگر جلوه کنه به حق بوده و جایی برای اشتباه از سمت تو نبوده. ولی بازم فکرت آروم نیست چون پیش خودت میگی: حتما بخاطر این چیزاست که کارم جلو نمیره، و الا دلیلی نداشت به ذهنم خطور کنه!  خدا الکی چیزی رو به یاد آدم نمیندازه!

میگذره و یادت میاد هرچندوقت یه بار، وقتی خیلی به خودت متکی هستی و میگی حالا یه "ان‌شاءالله" ی بگم بلکه خدا نگه منو ندید گرفته.. یه بلایی سرت اومده و انقدر معلق موندی رو هوا و دست و پا زدی، که آخر سر گفتی خدایا! از این خلقت که کاری برنمیاد، تو یه کاری کن.

اینجاست که خدا یه نفس عمیق میکشه میگه: خوب شد این امتحانم قبول شد، بالاخره فهمید کجای کار لنگ بوده :)

 

پ.ن: خیلی وقت پیش وقتی روند شکرگزاری روزانه رو شروع کرده بودم، نعمات دنیوی (اخروی رو حقیقتا نمیدونم) بر سرم گل بارون میشد، هرروزم لبخند بود و حال بد اگر بود، کم بود و مفید. دارم فکر‌میکنم یه صفحه تو بولت ژورنالم اضافه کنم و بازم این روند رو ادامه بدم، به هرحال شکر نعمت، نعمتت افزون کند و ما انسانها هم طماعِ خوشی و آبادی :) تازه نمیخوام خدا فکر کنه دارم فراموشش میکنم و کمتر بلا سرم بیاره :"|

فقط تیکه آخرش:-)

+قشنگ بود

قشنگ خوندی*-*

واقعا! چرا گاهی فکر میکنیم خودمون تنهایی میتونیم؟!

راستی در مورد جمله آخرت: میفرماید که، هرکه در این بزم مقرب‌تر است، جام بلا بیشترش می‌دهند! بله!

 

میشه در مورد صفحه شکرگزاری بولت ژورنالت بهم یکم توضیح بدی که چجوریه؟ منم درست کنم یه صفحه😁

ما نخوایم مقرب باشیم چه کنیم :)
آره حتما. بهت ویس خواهم داد بهار زاد جان ^^

از اون متن‌ها که به دل میشینه :)

+ قالب چه قشنگه، مبارکه :)

^^♡
+ بالاخره یکی به روش اورد؛ممنوووونمممممم *-*

خیلیییی خوب بود چون انگار حرفای خود خود من بود. منم به اینا همین روزا مخصوصا امروز فکر میکردم و میدونمممم فقط به دست خودشه.

ان شاءالله که همه چیز برات درست بشه :)))

 

قالبتو عوض کردی مبارکه😁

برای توهم ان‌شاءالله همه چیز جفت و جور بشه :)♡

تشکررررر*-*

‌میخوای توکل کنی و شکر، ولی مقرب نباشی؟😁😂

 

ممنونم سرکار علیه :))) 🌹

نه دلم میخواد مقرب باشم، دلم نمیخواد جام بلا بگیرم :')

خواهش میکنم^^

منم دعا میکنم مقرب باشی و دلت همیشه آروم :)

چه دعای خوجملی*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan