سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

دارم ۱۰ درصدرو تکه تکه بین قسم های زندگیم تقسیم میکنم.

امشب بعد اینکه از ۸ صبح تا ۶ عصر کلاس داشتم و با یه خواب نه چندان خوب دوساعته و بازهم درس تا ۱۲ شب، بیدار موندم چون فکر میکردم از روزم استفاده نکردم.

میدونید، خیلی وقته نیاز دارم به دانشگاهی که ۲۴ ساعته وقتمو نگیره،

یا به زندگی ای که هرروزش بتونی هرکاری بکنی، منظورم اینکه هم به درست برسی هم به تفریحت هم به کارت.

کاش کارشناسی همینجا تموم میشد. اگه تاحالا ۲۴ ساعتم پر بود اما تابستونا راحت بودم، از این به بعد تا دوسال هم تابستون ندارم.

ما با ده درصد از انرژیمون داریم کار میکنیم. شبیه موبایلی که تا ۱۰ درصد شارژ میشه از برق میکشیم و یه سره باهاش ور میریم تا به صفر برسه، دوباره میزنیم به شارژ تا ۱۰ درصد... امشب ۱۰ درصدم به صفر رسید.

و چیه که شارژم کنه تا ۱۰۰؟

خیلی درک می کنم. الان که دارم روزانه برای امتحانای ترم میرم مدرسه و باید طبق یه روتینی بیدار شم، صبحانه بخورم، برم، بیام، کارامو انجام بدم و دوباره از اول... واقعا حس خیلی بهتری دارم. الان می فهمم چقدر سبک زندگی قرنطینه ناسالمه :_) تلاشت بیشتره، ولی چیزی که به دست میاری کمتر. 

چقدر دوست دارم دانشگاه با همه ی سختی رفت وآمدش دوباره باز شه :)

نگووو!

من برنامه هامو که نگاه میکنم میبینم خیلی هاش (شاید نود و پنج درصدش) مربوط به دانشگاهه. حس میکنم خیلی تک بعدی شدم. البته خودمم تا حدی مقصرم! کاش موفق شم از بار دانشگاه کم کنم و به بقیه ابعاد، اضافه!

من دارم میجنگم که تک بعدی نشم :|

ی آب هویج بستنی با توکآ :)) و چه کنم که آب هویج بستنی هست ولی نمیدونم تو کجای این کره ی خاکی هستی :؟

من؟ من دلم مساااافرت طوووووولانی میخواد، دور از دنیا و خبراش.

سلام عزیزم

توی پست جدیدم تو رو به یک چالش دعوت کردم

امیدوارم قبول کنی و شرکت کنی :)

سلاااممم
الان تو پستت منو نوشتی؟میخوام بدونم منم اگه تو چالش شرکت کنم نباید بقیه رو تگ کنم و بگم دعوتید باید اینطوری کامنت بذارم؟
حتمااااا انجام میدم.. فقط مختارم بین اون همه موارد یا فقط مورد ۲۲؟

سلام :)

ممنون از اینکه قبول کردی

خب من فقط دوتا گزینه بهت پیشنهاد دادم و از بین او دوتا میتونی یکی انتخاب کنی.

بعد هم که نوشتی اگه دوست داشتی لینک پستت رو بفرست برای شارمین که چالش رو استارت زده تا لینکت کنه توی وبش

خب من ترجیح دادم هم توی پست دعوت کنم و هم پیام بدم چون احتمال اینکه کسی مشغله داشته باشه و دیرتر از معمول پست بخونه هست، اینجوری سریع تر اطلاع رسانی میشد

شما هرجور دوست داری انجام بده :)

سلام مجدد.. خاکستری؟ غیر از ۲۲ کدوم چالش دیگه رو انتخاب کرده بودی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan