سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

تو همونی که هیچوقت نبودم

تو با من خیلی فرق داری.

من موقع تصمیم گیری با هاله ای از ابهام جلو میرم، میگم بذار ببینم چی میشه، میرم ببینم چی پیش میاد. و در ادامه هرچی پیش اومده باشه یا ادامش میدم یا همونجا تمومش میکنم.

اما تو همیشه ابعاد قضیه رو بررسی کردی، تاریخچه اون اتفاق یا طرح رو دراوردی، از آدمایی که قبلا اون تصمیم رو گرفتن میپرسیدی، تو نت سرچ میکردی و سایتا رو زیر و رو میکردی.

حالا تو اونجایی هستی که اگه نگم صددرصد، ۸۰ درصد باب میلته.

و من جایی هستم که بعد صدبار چرخ خوردن و شاخه به شاخه کردن، تقریبا مطمئنم درست تصمیم گرفتم. اونم تقریبا! چون بازم همه زوایارو بررسی نکردم، بعد چند ماه بهت میگم اشتباه میکردم یا از خودم تشکر میکنم.

 

پیِ نوشته: عیدتون مبارک رفقایی که ندیدمتون ولی دورادور دوستون دارم، عیدتون عید! ^^♡

عید توام مبارک💛 ان‌شاءالله به خواسته‌هات برسی :)

^^♡ ان‌شاءالله ‌و همچنین♡

منظور وی از خط آخر این بود که: عیدتون کوفتتون بشه رفقایی که دیدمتون!😂

تفسیر به رای نکن دختر، فتنه نندار😂
منظورم این بود رفقایی که دیدمتون! صدهابار عید شما مبارک ^^

عید شماهم مبارک💚😊🌹

:)♡

شوخی کردم😂😁❤️برداشتم اصلا این چیزی که نوشتم نبود=))

ممنون🌷 عید شما هم خیلی مبارک باشه😃

میدونممممم ^^♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan