سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

ذوق پر از ستاره

من امروز از اتفاقات زیر ذوق کردم، چشمام قلب نه، ستاره ای شد :) :

* وقتی مرطوب کننده ام با بوی لیمو رسید.

* وقتی خواهرمو دیدم.

* وقتی عین گفت «گلبم». (همون قلبم :دی)

* وقتی دیدم بادی اسپلشم بوی خوبی میده (چون مطمئن نبودم چیزی که سفارش دادم همون باشه)

* وقتی تا ۱۰ صبح تخت خوابیدم.

* وقتی پاشدم یادم افتاد دیشب حموم بودم و موهام پوش کرده و تمیزه و میتونم هرمدلی دلم خواست بهشون بدم.

* وقتی بابا رو بعد چهار یا پنج روز دیدم و پریدم بغلش.

* وقتی بابا احوالمو پرسید.

* وقتی دمی گوجه با تموم سادگیش برام خوشمزه بود.

* وقتی صفحه دنبال کننده هارو باز کردم و دیدم چقدر آدم خوش ذوق به وبلاگم اومدن که خوش اومدن *-*

* وقتی جلسه رو شرکت کردم و از «هدف» حرف زدن و من بعد ۲۰ سال، تازه دارم کم کم میفهمم چی از این دنیا میخوام.

* وقتی عین ویدیو کال گرفت و از خنده اشکمو در اورد و نگاه اخرش؟‌ نگم که یه لحظه از ذوق، قلبم ذوب شد.. یعنی چیزه.. گلبم ذوب شد :)

 

شما چی..؟! 

راستی چه عادتیه که دوست دارید سال بعد داشته باشین؟ درمورد امسال میخوام یه پست جدا بنویسم و اتفاقایی که برام افتاد رو بگم. حتما جالب میشه طی سالها. چون این وبلاگ قرار نیست پاک بشه اگه خدا بخواد :)

خدا رو شکر بابت همه‌ی چیزایی که باعث خوشحالیت شدن ^_^

 

من هم از جمله‌ی آخر پستت خوشم اومد! مدتهاست همه از رفتن حرف می‌زنن حتی اگه نرن. ذوق کردم یکی میگه وبلاگش قرار نیست پاک بشه :)

واقعا خداروشکر :)
منم خوشحالم باعث ذوقت شدم :دی

چه خوشحالیای قشنگی :))

ممنونم^^♡

سلام::)

خیلی خوبه . امیدوارم سال دیگه هزار برابر بشن

سلام^^ ممنونم شما هم پر از نشاط و سلامتی داشته باشین♡

تا باشه از این خوشحالی های گنده و کوچولو و قشنگ :))) 

واقعا^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan