سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

به زیر تیغ فشردیم پای خود چندان

تمام این مدت می‌شنیدم و دم نمیزدم. میگذشتم و فکر نمیکردم. اما امروز سر یه جلسه زنونه که خانوم جلسه ایش داشت مزخرف به خورد مردم میداد، صدامو بلند کردم. از خانوم جلسه ای شروع کردم تا خود رئیس جمهور و رهبر. اتفاقا رو کنار هم گذاشتم و بغض کردم از بلایی که سر وطنم داره میاد.

من الان نمیتونم کاری کنم غیر حرص خوردن و گریه ی از سر خشم و نفرت، تنها چیزی که دارم امیده.

من متوجه نشدم! میشه بیشتر توضیح بدید!؟

هیچی میزان نارضایتیم و اعتراضم رو نسبت به مملکت داری آقایون ابراز کردم

کدوم آقایون!؟

آقایون مملکت دار :|

مواطب باش این چیزا رو هرجایی نگی خطرناکه:(((

هرکی اعتراضی بکنه کارش ساخته اس

XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan