سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

به نام آنکه مذل خواندنش غافل از اینکه تمام عزت معصومین را به دوش می‌کشید

دیشب وسط هیئت چیزایی به ذهنم اومد، خواستم بنویسم اما ننوشتم. گفتم بعد هیئت با حوصله میشینم سرش. اما الان یادم نمیاد. نوشتم و پاک کردم، هیچی نمیاد. ناراحتم. درمورد امام حسن میخواستم بنویسم. این امام حتی در قلم من هم غریبه. من انداختم پشت سر، حالا شرمندش شدم.

السلام علیک یا معز المومنین💚

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan