سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

ابتدائیات

بسم رب القلم ...heart

به واسطه یکی از دوستان با این فضا آشنا شدم و طبق معمول از سر کنجکاوی به این چاه سرک کشیدم. خوشبختانه یا متاسفانه ازش خوشم آمده. خوشبختانه از نظر انتشار مطالبم برای دل خودم، نه صرفا آگاهی یا هرآنچه که اهل علم میگویند و متاسفانه از جهت اضافه شدن به ساعات حضور در دنیای مجازی.

بعد از این قصد دارم تراوشات دلم را همین جا چال کنم تا بماند برایم. شاید شما خوشتان بیاید شاید هم نه. امید میرود مورد پسند واقع شود. جدا از اینها بیشتر از کتاب ها و دنیای رنگارنگ آنها خواهید خواند. خلاصه، نقد، تحسین، تفریض و... در مورد کتاب هایی که میخوانم و خواهم خواند.

 

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۹۹ , ۱۱:۵۸ نفیسه سادات بنی‌هاشم

سلام ونور

به‌به خوش اومدی:)

مبارکا باشه :*

از زمان شاتای اینستا کم کن بیا اینجا ^_^

آره دارم فکر میکنم بیشتر اینجا بنویسم. شاید چیزی شدیم :)

ممنونم نفیس♡ البته کلی ازت سوال دارم 😅

پنجشنبه ۱۴ فروردين ۹۹ , ۰۰:۵۳ نفیسه سادات بنی‌هاشم

به صورت تمام وقت در خدمتم :) با کمال میل

ویرایشگر پیش‌فرضو از تنظیمات مدیریت انتخاب کنید؛ وقتی پستو مینویسید، یه <> همچین چیزی تو خط دوم ابزار هایی که واسه تغییر متن هست، وجود داره.

اون رو بزنین، چندتا کد نشون میده. خط آخرش، قبل از <p/> یه اینتر بزنین و قبل از همین تگ، این کد پایینو بذارین.

 

<p style="text-align: justify;"><br></p>

<center><audio preload="none" src="لینک مستقیم آهنگ" controls="controls" style="float: left; width:90%;"></audio></center>

<div style="text-align: justify;"><br></div>

<div style="text-align: justify;"><br></div>

<div style="text-align: justify;"><br></div>

<div style="text-align: justify;"><br></div>

 

 اونجایی که نوشته لینک مستقیم آهنگ، لینک دانلود آهنگو پیست کنین. بعد دوباره همون دکمه ی <> رو بزنین.

:))

خیلی ممنونم.
من برای عکس پیکوفایل رو میدونم که لینک عکس بهم میده، اما برای موسیقی نمیشناسم. شما از کجا لینکش رو میگیرین؟

 سایتای دانلود آهنگ دارن لینکا رو. یا حتی با خود بیان باکسم میشه.

سلام عزیزم خوبی

ممنون میشم اگر دوست داشتی پرسش نامه منو پر کنی 😍🙏🏻🌻

این توضیحاتش:

 

✅ لینک زیر مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد بنده در دانشگاه شهید بهشتی با موضوع رابطه بین ترجیحات شخصیتی و استفاده از اینستاگرام می باشد.

 

✅ خیلی خوشحال میشم در صورتیکه خانم هستید و در محدوده سنی ۱۸ الی ۳۰ سال قرار دارید از طریق لینک زیر در پاسخ گویی به این پرسش نامه منو  همراهی کنید.🤗🌹

 

✅ پاسخ گویی به این پرسش نامه حدود ۱۵دقیقه از وقت ارزشمند شما رو میگیره.

 

✅ پیشاپیش از اینکه وقت ارزشمند و توجه تون رو برای این همکاری اختصاص میدید از شما خیلی خیلی ممنونم.😍🙏🏻🌻

 

اینم از لینک :

http://socialpsy.sbu.ac.ir/tmtest.html

سلام چشم حتما^^

مرسی عزیزم لطف میکنی .🤗🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan