سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

رودخانه وارونه

اگه دنبال یه کتابی هستین که ساده و صریح، مختصر و مفید باشه و پایان خوش و قابل حدس و کلیشه ای اما اساسی داشته باشه، این کتاب رو پیشنهاد میکنم. مشخصا این ویژگی ها برای سنین نوجوان مناسبه و یه بزرگسال تند تند میخونه میره، خیلیم متاثر نمیشه. برای من فضای داستان ماجراجویانه و پر از رنگ و لعاب بود، برای چند ساعتی من رو از دنیای آدم بزرگا جدا کرد و خوش و خرم به ماجراهای آبکیش رسید، منم اعتراضی نداشتم :). 

داستان درمورد یه فروشنده به اسم تومکه که فروشگاه کوچک خانوادگیش رو اداره میکنه، آرزو داره بیرون روستا رو تجربه کنه که با ورود به دختر به مغازش این آررو برآورده میشه، اون و دختر به دنبال یه روخانهوارونه هستن که انتهاش میرسه به آب جاودانگی، آبی که اگه کسی ازش بخوره نه میمیره و نه مریض میشه.

از مورلوا، انتشارات پایتخت.

 

پیِ نوشته: میدونم که پستای کتابی پشت هم چقدر میتونه کسل کننده باشه، خودم هم دوست ندارم. برای همین سعی میکنم با وقفه از کتاب بگم و حرفایی که دوست دارم ثبت بشن رو اینجا بنویسم.

توی گودریدز مرور نمی‌نویسید؟

نه نمینویسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan