سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

قصر حبابی

این یک کتاب درمورد روابط زوجین است. :)

عنوان کتاب نوشته 30 باور اشتباه درروابط عاطفی همسران. و از عنوان, محتواش معلومه مثلا اومده گفته این باور ها یا اشتباه هستن و یا تا حدی درستن:

زوجین باید بهترین دوست هم باشند.

عشق واقعی و گرم باعث یک ازدواج خوب میشود.

اگر احساس گناه کردی, حتما به همسرت اقرار کن.

ازدواج شاد نیازبه اعتماد کامل طرفین دارد.

و...

این عبارات فقط نمونه ای بود از اون 30 تا, نکته جالب توجه برای من این بود که نویسنده ها ایرانی بودن, اخه خیلی مهمه توصیه هایی انقدر مهم طبق بستر فرهنگی خودمون داده بشه. 

متن کتاب به شدت روان و خوش خوانه.

من نمیتونم این کتاب رو بهتون توصیه کنم چون کاملا بستگی به سطح مطالعه خودتون تو این حیطه داره مثلا من چون قبل از ازدواج و دوران خواستگاری و بعد ازدواج در این زمنیه مطالعاتی داشتم, نصف بیشتر کتاب برام تکرار مکررات بود.

میتونید صفحات اولیه و یا کل اون باور هارو یه نگاه بندازید اگر دیدید اشنایی کافی دارید و *نیاز به یاداوری* هم ندارید, درمورد خریدنش با نخریدن تصمیم بگیرید.

 

خیلی بی ریط: من نتونستم قالب رو تنظیم کنم کسی هست که بتونه کمک کنه؟

قصر حبابی نوشته مشاور منه:)

چه جالب😁

درمورد همین ازدواج ورابطه شما که چندتا کتاب خوندین کدوم رو توصیه میکنید؟

 

سلام بستگی داره مبنای فکری شما چی باشه. اگر جزء اون خانواده هایی هستین که تم مذهبی دارین یه خرده و یاحتی فرهنگ خانوادگیتون طبق معمول جامعه است.. کتابای اقای عباس ولدی, صوت های خواستگاری دکتر غلامی برای من کمک کننده بودن. اقای شهاب مرادی هم یه سری کلاس مجردها داره اونم دوستام خیلی تعریفش رو میکنن. نمایشگاه کتاب, نشر معارف دو تا کتاب از همین جلسات چاپ کردن منتهی خودم نخوندمشون.

فک میکنم بدردم بخوره :) مرسی🌱

خواهش میکنم💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan