سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

در شط حادثات برون آی از لباس

حسین! تو هرسال با زن و بچه هایت از پس تاریخ نمایان میشوی و راه بیابان پیش میگیری، تو هرسال خاندانت را از دست میدهی و هرسال عباسی را قربانی میکنی، تو هرسال سرت به نیزه میرود و از آن بالا تماشاگر خواهر به زنجیر کشیده شده ات هستی. حسین! میشود نیایی و این داستان را تکرار نکنی؟ ما ملتی هستیم در سپاه یزید، آمدنت به حال ما توفیری ندارد. ما همچنان منتظر حاکمی هستیم به نام مهدی، همانند کوفیان که انتظار تو را میکشیدند. حسین! ما کسی را میخواهیم که بیاید و قیمت مسکن و خوراکمان را پایین آورد، ما کاری به دین تو نداریم. ما امام نمیخواهیم. فقط حاکمی میخواهیم بیاید مارا از زیر بار تورم نجات دهد. میخواهیم راحت بخوریم و بزاییم و بمیریم. تو فراتر از اینهایی و ما، ملت دنیا، از تو بیزاریم. حسین! هرسال برای تو گریه میکنیم و عجّل میگوییم تا کسی شبیه تو بیاید و دنیایمان را سروسامان دهد که اگر‌اینگونه نباشد، باز هم سرت را از قفا میبریم و میخندیم و هلهله میکنیم. ما ذوالجناح اسبت را ، خاک میکنیم. این اسب پیامبر است که به تو رسیده. پیامبری که آمد و ما را نجات داد از حیله های زیاد، کارمان را راحت کرد. حال فقط دم از دین میزنیم و لباس اسلام به تن میکنیم ، ما را چه به رفتار محمد و آلش؟‌ اما تو را میگذاریم زیر آفتاب تا بمانی و بفهمی پا روی دم ما روباه صفتان دنیا زده نگذاری. بخوان حسین! بلند تر بگو الناس عبیدُ الدنیا، ما همان مردمیم که کوفی و شامی جماعت بود. ما حتی اگر تنها منجی تمام کائنات هم بیاید و راه تو را پیش بگیرد،  همان میکنیم که با تو کردیم. از ما گفتن بود.

بین اون کوفی و شامی‌ها

یه فرمانده بود. که ظلم کرد. نذاشت برگرده. داد کشید. 

نامه دادن سخت بگیر به حسین. سخت گرفت

 

اما دم آخر ارفع رأسک شنید، دلخوشم به تکرار عاقبتش. حتی شده دم آخر...

 

وحشتناکه عاقبت کوفه. وحشتناک!

وحشتناک ترین قسمت اونجاست که هرکس از کوفه میرسه

امام میگه چطور میبینی کوفه رو؟

میگه دل هاشون با تو و شمشیرهاشون با یزیده

وحشتناکه فرج خواستن اهل کوفه

دکتر غلامی میگفت دل های کوفی ها پی دنیاشون بود بخاطر همین وقتی دیدن امام بیش از دنیا ازشون میخواد گذاشتنش کنار و پی ابن زیاد لعنه الله رفتن. آخر گفت حواستون باشه وقتی برای ظهور امام دعا میکنین ببینین برا دنیاتون میخواینش یا اخرت؟ اونوقت میفهمید که خیلیم فرقی با مردم کوفی ندارید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan