سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

قرار

خیلی اوقات درمقابل مشکلات فرار میکنم. انگار یه حس درونی میگه "بذار خودش حل میشه". این حس دربرابر مشکلاتی که احتمال شکست خوردنم توش زیاده شدیدتره. انیمیشن ناروتو رو که میبینم، میبینم ناروتو حتی وقتی که احتمال پیروزیش صفره اما بازم خطر میکنه، بازم کم نمیاره، واقعیتا از این خصوصیت متعجبم. تو دلم تحسین میکنمش و خودم رو دراینده با اون خصوصیت تصور میکنم. یه بار یکی بهم گفت تصور چیزی باعث میشه تا حدی ارضا شی، واسه همین شاید دیگه سراغش نری. پس به جای تصور، واقعیش کن!

به شدت دارم خودمو زور میکنم برای خطر کردن، برای روبرو شدن با آدم هایی که میدونم باهاشون به توافق نمیرسم و یا ازشون نفرت دارم.

چه اشکالی داره؟ بذار ماهم ادای آدمای پر دل و جرات رو دربیاریم، میگن وقتی بخشنده نیستی خودتو به بخشندگی بزن هرچند با درد، بعد یه مدت بخشنده میشی. امیدوارم یه روز دارای همچین خصوصیت خوبی بشم :) 

تصمیم گرفتم اینو بیشتر تکرار کنم، فکر میکنم این ضرب المثل بهم جرات میده: مرگ یه بار، شیون هم یه بار!

 

منم امروز ورزش می کردم بعد می گفتم ادامه بده ناروتو اینجا تسلیم نمیشد، روح ساکوراییتو بیدار کن(ساکورای ناروتو شیپودن) 

ولی انقدر ناله کردم آخرش با خاک یکسان شدم. 

نتیجه این بود که مثبت و قوی فکر کنD: 

از دفعه ی بعد به جای ناله کردن داد می زنم نارووووتووووو:))

عالی بود :)))
جمعه ۳ مرداد ۹۹ , ۲۳:۲۱ نفیسه سادات بنی‌هاشم

تازه خیلی وقتا وقتی شروع می‌کنی می‌بینی اصلا سخت نبود

 

مرگ یه بار شیون یه بار+ اینکه ترس برادر مرگه:)

(دور از جون البته)

بارها سر مسائل دیگه اینو ک گفتی تجربه کردم،
اره این ضرب المثلم باید هی تکرار کنم D:

شما ناروتو ام داری میبینیییی @_@

 

 

ننگ بر من. چرا یکی به من نگفت شما وجود داری؟؟؟؟ گربه سنپای...پاسخگو باش.

اره بواسطه ی گربه اشنا شدم و دارم میبینم. البته اولاشم. قسمت ۳۳.
اونجا ک ساکورا موهاشو کوتاه میکنه تا از ساسکه و ناروتو محافظت کنه *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan