سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

از ته دل چه میخواهم و سوالات امتحانم :)

از لحاظ روانی، روحی، جسمی، انگیزشی، هوا و هوس ها و از نظر سلول به سلول بدنم، تمام بافت تنم، نیاز دارم دکمه left the society رو بزنم و به عدم بپیوندم.

خدایا اگه این نشد حداقل تمام اسباب و علل رو برام فراهم کن تا فاصله بگیرم و ادمای ناسالم زندگیم رو حذف کنم.

خدایا عنایتی. خدایا توروخدا!

 

ببینید دو سوال امتحانی بنده رو که تا فردا صبح فرصت دارم تحلیل کنم و بفرستم: این کل سوالات پایانترم ماست :)

۱. اگر در جایگاه مشاور وزیر اموزش و پرورش دولت بعدی،۱۴۰۰، قرار بگیرید. پیشنهاد شما به او برای انتخاب رئوس برنامه چهار ساله چیست؟

۲. اگر بخواهید یادداشتی کوتاه به عنوان "نقدی بر سند تحول نظام اموزش و پرورش ایران" داشته باشید، این یادداشت کوتاه را مرقوم فرمایید.

 

جدا از ماه بودن این استاد عزیز، عاشق اساتیدی هستم که اینطور تحلیلی عمل کردن دانشجو براشون مهمه. انقدر دغدغه ی پرورش انسان نقاد و متفکر، قابل ستایشه :)

 

اول برای اون دعام الهی امین بگین :) بعد اگر خواستید نظرتون درمورد اون دو سوالم بگین. میتونه جالب بشه ^^

سلام

 

راستش همیشه از سند آموزش و پرورش استفاده مثبت کردیم برای تکمیل برنامه های خودمون و در مقام نقدش نبودیم! باید یه بار بشینم فکر کنم به خلا هاش...

 

خدا استادتون رو حفظ کنه :)

سلام. نقاط قوت داره، ضعفم داره. اینکه نقد کنیم خوبه که دیگه اشتباها تکرار نشه
ان‌شاءالله :)

هنوز خیلی بچم :| 

فقط یه سوال، رئوس جمع راس هست یا چی؟

منم هنوز بچم ^^
اره جمع راسه

چقدرخوب میشدجواب هایشمارومیدیم :*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan