سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

چشم هایش

محبوب من! این اولین بار است که از چشمانت مینویسم. در این واپسین روزهای تنها بودنم سخن از آن چشم ها زهره ای میخواهد برای خودش! انتظار داشتم گریه کنم، اشک بریزم برای سالهای مجردی که دیگر برنمیگردد اما زیبایی توکار دستم داد. چطور شد که فکر کردی در مقابل من وصله ی ناجور هستی؟ عزیز من! صفای دلهای آدم ها از چشمانشان معلوم است، عمق محبت‌شان، زیبایی تمام چهره‌شان، همگی‌به چشم ها مربوط می‌شود. و چشمان تو گویای هرانچه بود که در دل توست. دلبر من!  بگذار بگویم که هیچ چشمی با هررنگ و لعابی تا به حال دل از من نبرده، هیچ چیزی در حافظه تصویری من به اندازه آن دو باقی نمانده است که تو باقی بودی. زیبای من! چشمانت سلامت!

از چشمهایش نگو که دنیام خراب میشه
نگم که دنیای من خراب میشه :)

اوه اوه مثل این که اوضاعِ بیان خیلی بیریخته 😂😂

تا باشه از این بیریختا^^

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای!

نمیدونی چه ذوقی داشت خوندن این پست :)

 

ای عاشق شیدایی، شادی ات مبارک باد :)

ممنونم سین دال جااااااانننننن^^♡

چشممممم!

چقد حرف پشتشه این چشمم

 خیلی خوب توصیفش کردی 

خیلی!
ممنونم^^

برم اسم شمارو هم توی لیست افرادی که باید شیرینی دهند بنویسم :دی

کی داده کی گرفته :دی

فقط بذار بگم عاشق شدنت مبارک:)))

ممنونم عزیزدلمممم^^♡
قسمت شما ؛)

رنگ چشمش را چه می پرسی ز من

رنگ چشمش کی مرا پا بند کرد

آتشی کز دیدگانش سرکشید

این دل دیوانه را در بند کرد((((((:

واقعا :)

حتی بازپخش مختارنامه نمی تونست تا این اندازه مسرورم کنه:)))))

چقدر عالی..مبارکت باشه❣

چه مسرت آمیز شد این پست ^^ ممنونم♡

عاشق شدنتون مبارککک*-*-*-*-*

ممنونم گل دختر^^♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan