سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

چالش ده سوال وبلاگی

سلام ^^ امیدوارم حال خودتونو خانوادتون خوب باشه، من به دعوت از رفیق نیمه راه باید به ده سوال جواب بدم. این دومین چالش منه از وقتی وبلاگ زدم، و اینکه تماما ذوقم *-*

با اینکه عضو جدید بیان حساب میشم اما منم حس میکنم سوت و کور شده، این یه بهونه برای بیشتر حرف زدن با هم و اشنا شدن بیشتره :) 

 

۱. چی شد که به دنیای وبلاگ‌ها اومدی!؟
من مثل خیلیای دیگه پیج اینستا داشتم و با اپلیکیشنش حال میکردم، تا اینکه نفیس گفت اینجارو ول کن! بیا وبلاگ. گفتم چیزی ازش نمیدونم گفت کمکت میکنم. اینطوری شد که از صفر شروع کرد به راهنمایی و چقدر من مخشو جویدم با سوالام و همچنان دارم میجوم :) باید بگم اینجا عالی تر از هرجاییه. بعد وبلاگ از اینستا لفت دادم و چقدر خوشحالم!

 

۲.هدفت از نوشتن وبلاگ چه بود و چه هست!؟
اولش که اومدم با خودم گفتم اینجا جون میده از کتابا حرف بزنی برخلاف اینستا. پس هدفم شد از کتابا گفتن و نوشتن. درحال حاضر تنها کاری هم که میکنم همینه! کتاب میخونم. اما بعد که گذشت دیدم میشه از خودم، تجربه هام، چیزایی که خوندم و تو زندگیم تجربه کردم و نوشته هایی که یه وقتایی خودشون میان رو کاغذ، بنویسم. اما یه هدف سلبی داشتم و دارم همیشه، اصلا دوست ندارم با نوشته های به زعم خودم، صد من یه غاز، مخ مخاطبمو به کار بگیرم و وقتشو تلف کنم. برای همین حواسم هست هیچوقت اینطوری ننویسم.

 

۳. به نظرت چرا باید وبلاگ نوشت!؟
به نظرم بایدی وجود نداره! این سوال مثل پیام های بازرگانی و تبلیغاتی میمونه که یه حس نیاز کاذب برای مخاطب ایجاد میکنه تا مخاطب اقناع بشه از محصول استفاده کنه. جواب من اینه: میتونی وبلاگ بنویسی میتونی ننویسی، بایدی وجود نداره :)

 

۴. به نظرت یه وبلاگ ایده آل چه مشخصاتی باید داشته باشه!؟
اصلا مشخصاتی باید داشته باشه!؟

من خیلی وقت نیست که اومدم اینجا. اما یه سری چیزا اذیتم میکرد و فکر میکردم این خصوصیات از ایده آل بودن به دورن. مثلا توهین و تمسخر تو نوشته ها، فونت و اندازه نامناسب یه نوشته، بعضی وبلاگام که انقد جینگول پینگول دارن بالا نمیان! چه برسه به اینکه بخوام مطالبشونو بخونم :) 

بعضی از وبلاگام محشر بودن، انقدر که خلاقیت داشتن تو نوشتن، تشبیهاتشون، مثال هاشون، کلمه هایی که استفاده کرده بودن و اصل ایده نوشتنشون عالی بود! مثلا یه بار گربه... یه داستانی نوشت که چند خطی بیشتر نبود. اما من تا اونو خوندم فالوش کردم. خیلی بنظرم خوب اومد D:

 

۵. بیشتر کدوم موضوع رو در وبلاگ ها دوست داری!؟
یعنی بیشتر چه وبلاگ هایی رو دنبال میکنی!؟

من روزمرگی دنبال میکنم و وبلاگای نویسندگی. بیشتر روزمرگی هارو دوست دارم چون گاهی باعث خندم میشن و حالمو خوب میکنن، انگار با یه دوست خوب نشستم حرف زدم. گاهی هم او وبلاگای خوش قلم حالمو خوب میکنه و بهم انگیزه میده یه جور دیگه به قضایا نگاه کنم.

 

۶. نظرت راجع به سرویس های وبلاگ‌دهی چیه!؟
و برای بهتر شدنشون چه پیشنهادهایی داری!؟

امممم... من تازه کارم اقا! :) اما نفیس بهم گفت بیان از بلاگفا بهتره. کلی هم دلیل اورد اما برای من فعلا همین که قالبای متنوع داره مهم تره :) نمیدونم برای بهتر شدن باید چه کرد اما کاش خود بیان فعالیتش بیشتر بود، اینطوری ماهم بیشتر خوشحالیم D:

 

۷. نظرت راجع به محیط وبلاگ نویسی (افراد) چیه!؟
و برای بهتر شدنشون چه پیشنهادهایی داری!؟

میشه خواهش کنم همه رو به یه چوب نرونین؟ یا انقدر از کلمات رکیک استفاده نکنین؟ :( اینا خواسته های زیادی نیست اما اگه نباشن قشنگ تر میشین :)

 

۸. ویژگی‌ای از بلاگری دیگه که دوست داشتین اون ویژگی رو داشته باشین.

قالب های ولاگشون، اتاق خوشگلشون و ذهن پر جنب و جوش و خلاقشون. البته اون دوتای اولی ویژگی حساب نمیشن، میشن؟ "-"

 

۹. چندتا از لبخند هایی که در بلاگ بیان داشتید رو با ما در میان بذارید.
من وقتی رفیق نیمه راهو دیدم، به کانالشم سرزدم خیلی خوشحال شدم پسری با این سن این تفکر رو داره، اکثر دخترایی هم که اینجا میبینم کلی ذوق میکنم از فکرای مثبت و پر انرژی شون. من سن زیادی ندارم اما نسلای بعد خودم واقعا برام جذاب و پر از زندگی جلوه میکنن *-* اخرین لبخندمم همین دعوت به چالش بود :)

 

10. بدون تعارف ترین حرفتون با وبلاگ‌نویس ها چیه!؟
چیزی هست که بخواید بگید و ما بهش اشاره نکرده باشیم!؟

من همه رو گفتم الا اینکه... یه سری از کسایی که من دنبالشون میکنم خیلی انیمه دیدن و واقعا اطلاعاتشون بالاس. برای منی که تازه از ناروتو شرو کردم زیادیه اطلاعاتشون D: واسه همین همیشه میخواستم بشینم با اینا حرف بزنم سوالامو بپرسم، امکانش نیست، نه؟ "-"
 

منم از هرکسی که اینو میخونه دعوت میکنم بنویسه، استقبال میکنم :) اینم بگم که تا سوال سوم نوشتم لپ تاپو کشیدم جلو تا به کیبورد تسلط پیدا کنم سیمش درومد و خاموش شد -_- باز خوبه سه تا سوال بیشتر نبود.

سلام :) 

خیلی شیرین و صادق نوشتید . 

ما هم کتابایی که میگین خیلی استقبال میکنیم ^____^ 

ممنونمممم 
خیلی خلاصه هم نوشتم اما خودمو بکشم نوشتن رو زیاد نمیتونم طول بدم.. (مشکلی که با نمره های امتحانام دارم "-")
من ذوقمرگم از استقبالتون D:

ما هم خوشحالیم که اینجایی *-* چه جالب که تازه واردی. من فکر میکردم قبلا هم وبلاگ نویس بودی و تازه اومدی بیان فقط. خوب مینویسی.

ممنونم :)
وی خجالت میکشد از تعریف شمایی که خیلی خیلی عالی مینویسی♡

خیلی خوب جواب داده بودید :)

وای از کانال من گفتید! (لپ هایش گل می اندازد) XD

خیلی خیلی قشنگ و صادقانه بود :)

هر سوالی هم در مورد ناروتو دارید از خودم بپرسید D:
در مرام ماها نیست اگه انیمه دیدیم کمک نکنیم :/

ممنونم :)
بااااشه نه تنها از ناروتو از بقیه ام میپرسم. سوال اول: ناروتو رو از کجا دان کردی؟

خب من اوایل مثل شما بودم و کلی اینور اونور شدم تا بلاخره فهمیدم که سایتهایی هست کلا مخصوص انیمه. یه زمانی یه سایتی بود به اسم تک انیمه که تقریبا بهترین سایت بود که بسته شد. الان بهترین سایت اسمش انیمه لیست هست که عالیه. البته برای دانلود زیرنویس و این حرفا باید یه حساب کاربری ناقابل تشکیل بشه. بخاطر فیلتر و این حرفا آدرسش دم به دقیقه ممکنه تغییر کنه. اگه کانالش رو داشته باشید آدرسش رو اونجا میذاره. به نظرم شما از سایت انیمه لیست همه انیمه هارو دانلود کنید :)

خب سوال بعدی!؟

سوال بعدی: برام میفرستید کانالشو؟ تو کانالتون با عکس یه دختره که دراز کشیده رو تنه درخت و کتاب رو صورتشه هستم :)

چقدر جواب سوال هفتتون خوب بود...میخوام برم دادش بزنم توی خیابون بیان!

 و اینکه...اگه منظورتون از اطلاعات-دار بنده حقیر بودش، من که از خداااااامع. من اصلا می‌خوام همه مردم جهان ناروتو رو ببینن و ۲۴ ساعت روز هفت روز هفته بشینیم باهاشون دربارش حرف بزنیم اصلا!!!

 

@رفیق نیمه راه

تک انیمه رو گفتی دلم کباب شد :(

انیمه لیست هم خیلی اذیت می کنه. هر وقت کار نمی کنه باید اون عددشو از ۱۰ به ۱۱ و به ۱۲ تایید اخر تغییر بدیم....از یه جایی به بعدم با فیلتر شکن وارد میشه.

خب مثل اینکه واقعا پایه این😎 من آخرای فصل اول ناروتوعم فصل دو رو از انیه لیست دان کنم حله؟

خیلی مرا خجالت زده کردید خانم*__*

.

وااااو چه زود رسیدی به ناروتو شیپودن من یه مدته اصلا نتونستم ببینم:| بدوم برم ببینمXD

من که اولش خواستم ناروتو رو از انیمه لیست بگیرم ولی با تنظیم زیرنویسش به مشکل برخوردم و نتونستم درستش کنم به خاطر همین آنلاین نگاه کردم:)

.

قبلا که تک انیمه بود اصلا همه چی یه حس و حال دیگه ای داشت ولی یه مشکلی که وجود داره اینه که دسترسی ما هرروز به انیمه ها کمتر میشه:| 

بوس بهت :*
من خودمو دارم با ناروتو پاره میکنم :)

من عاشق وبلاگ و وبلاگ خونیم؛ هرچند چون نوشتن و نویسندگی عشقمه و  خلق توش دیوانه و مجنونم میکنه، انتخابش کردم اما فضای صادقانه و رک و شفاف ترش نسبت به بقیه ی مجازیها، ماندگارم کرده.. 

نوشتن و خلق و وبلاگتون همیشگی 😊

ممنونم :)

سلام

می‌خواستم ازتون تعریف کنم بخاطراینکه تونستیداپلیکیشن چشم هاروترک کنید:) یااینکه چقدرقلمتون ساده ودلنشینه ولی گفتم شاید مثل من ازینکه تعریفتون کنند خوشتون نیاد پس نمیگمD:  

منم برای خوب نوشتن وبه اشتراک گذاشتن سعی امومیکنم..

ممنون که سعی میکنی ؛)
اپلیکیشن چشم ها... اخرین استوریم از این عبارت استفاده کرده بودم. نکنه تو پیجم بودی و نمیدونستم؟!

سلام :)

بنظرم جوابتون به سوال سوم خیلی درست اومد :))

;)

بله بودم .اینجانشد.

عه؟ D: آیدیت چی بود؟

میشه توام برای من نقش نفیس رو بازی کنی و بهم اجازه بدی مختو بجوم؟!

:)))

راستی یه مدت تقریبا طولانی نبودم، شرمنده:)

ولاگ انقد خوبه که آااااره D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan