سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

این من هستم

به دعوتِ آرتمیس:

۱. بعد از دو الی سه آهنگی که با هندزفری گوش میدم، با عصبانیت درش میارم و میگم اَه! سرم رفت!

۲. فکر کنم فقط منم که دلم برای صدای شلوغی شهر تنگ میشه، گاهی بین راه دانشگاه تا خونه، کتابمو میبندم یا آهنگو قطع میکنم و به شلوغی شهر گوش میدم.

۳. کافیه موقع عصبانیت یا ناراحتی بخندم یا حتی لبخند بزنم، اونوقت تموم انرژی های منفی ازم دور میشه :)

۴. یه وقتایی مکالمه های معمولی آدم های دور و اطرافم رو مینویسم کنار جزوه یا کتابای درسیم. مثلا سر کلاس: - غلط گیر داری؟ + آره.بیا. ـ چرا نمیاد؟! +آخراشه داره تموم میشه... (همینقدر مسخره و برای جلوگیری کردن از سر رفتن حوصله:)

 

دعوت میکنم از:‌ دختر تو ، فاطمه ، نرگس و اژدها سوار :)

مرجع پست: اینجا

منم قبل از کرونا که بیرون میرفتیم، برای برگشتن از کلاسام شلوغ‌ترین مسیرا رو انتخاب میکردم که آدما رو ببینم :))) یا اگه با ماشین بودیم، همیشه از بابام میخواستم از اون خیابون شلوغه که همیشه ترافیکه بریم :)))) که البته همیشه هم پیشنهادم رد میشد 😂

 

خیلی خیلی ممنون بابت دعوت، ولی من قبلا شرکت کردم :)🤍

آخی XD هیچکس درک نمیکنه این موضوع رو مگر اینکه یکی هم به همچین ویژگی ای مبتلا باشه :)
+ عه؟ راست میگی. اصلا حواسم نبود.

منم وقتی تو اتوبوس می شینم به شلوغی شهر فکر می کنم @_@ 

مورد چهار.......چه قشنگ ! 

 

یه وقتایی میچسبه :)
^^♡

سلام، ممنون از دعوتت :)

خواستم بگم چون یه نفر دیگه زودتر دعوتم کرده بود، اگه شما خواستی و کس دیگه‌ای تو ذهنته جایگزینش کن با من. (صرفا به خاطر قوانین سفت و سخت چالش گفتم😅 وگرنه که خیلی نباید مهم باشه و خیلی هم خوشحالم که دعوتم کردی :) )

 

پیام خصوصی نمی‌شد گذاشت، پس اگه کامنتات تاییدی‌ان اینو تاییدشم نکردی مشکلی نیست :)

چرا انقدر دیرم من -_-
+خوشحال شدم شرکت کردی :)

خب گویا کامنتات تایید شدنی نبودن D: ;-)

دستم خورد به جای اینکه تیک عمومی رو بزنم زرتی زدم ارسال :|

خوش بحالت با مورد سوم:)))

خیلی خوبه آدم راهی بلد باشه تا انرژی منفی رو از خودش دور کنه. اونم چه راهی!

لبخند زدن:)))

البته همه جا خوب نیست، یه وقتایی لازمه عصبانی یا ناراحت بمونی تا طرف مقابل بفهمه تو ازش ناراحت یا عصبانی ای!
این ویژگی من باعث شده وقتی با یه نفرم حتی ازش ناراحت که باشم بازم بهش لبخند بزنم بعد موقع انتقاد کردن که میشه وقتی ازش انتقاد میکنم تعجب میکنه و میگه عه! تو که با من خوب بودی! 
یه جورایی تو روابط دچار مشکل‌میشم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan