سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

پایا ماند اینجا ^^

به این نتیجه رسیدم که مشکل من نیست اگر آدمایی هستن که نمیتونن من رو، وبلاگم رو تحمل کنن. من چرا باید وبلاگم رو حذف ‌کنم؟ مشکل اوناست، میتونن برن و پیداشون نشه!

من انقدر شاد و خوشبخت هستم که چشمشون به زودی زود میترکه از حسودی و خونشون میپاچه رو صورتم :)  الهی آمین.

از این به بعدم اینجا رو بیشتر جدی میگیرم، فعلا درمورد مسابقه ای فکر میکنم که دانشگاهمون برگزار کرده:  دلنوشته ی سفر اربعین.

🌠🔥👌

:)
يكشنبه ۱۳ مهر ۹۹ , ۰۷:۵۰ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

احسنت.

 

من موندم چطوری یکی نمی تونه وبلاگ یکی دیگه رو تحمل کنه.... مخصوصا اگه وبلاگ بی حاشیه ای باشه...

عملا غیرممکنه!

اونجایی نمیتونه که با صاحب وبلاگ آشنا باشه :)

چه نتیجه گیری خوبی ^_^

:)♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan