سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

روز دختر

من تا همین سال پیش روز دختر رو به همه تبریک میگفتم الا دختران متاهل. میگفتم شما دیگه دختر نیستی، زنی!

اما قبول کنید ثانیه ی قبل آدم ها با ثانیه ی بعد متفاوته. چه برسه سال دیگه! اساسا دنیا، دنیای تغییر و تحوله. مخصوصا اینکه ادم در معرض تزاحمات و تعارضات مختلفی قرار بگیره. من عاشق این تزاحماتم، وقتی دونفر عاقلانه و بالغانه درمورد موضوعی بحث میکنند و اظهار عقیده میکنند من فقط عشق میکنم از دیدنشون، شاید باورتون نشه :) 

داشتم میگفتم... امسال خیلی بیشتر از قبل برای  خودم تزاحم درست کردم، نه اینکه قرار گرفته باشم.

داشتم حرفای ادمایی که از روز دختر بدشون میومد رو میخوندم. میگفتن چرا دختر و زن دو چیز جدان؟! چون پرده بکارت ندارن؟ ینی دختر بودن به همین تن و بدنشون خلاصه میشه؟

یه عده ام خوشحال بودن از روز دختر و مثل پارسال من، به هم تبریک میگفتن.

تا اینکه یه نظری رو خوندم. ادمی بود که اکثر نظراتش رو خونده بودم و انصافا بدون غرض ورزی حرف میزد. واقعیت اینکه دختر اگر به خانوم مجرد خلاصه بشه بده. ینی اگر کسی مثل پارسالم فقط به مجردا این روزو تبریک بگه کار بدی کرده. راستم میگه. چون دقیقا ماها دختر رو کسی میدونیم که ازدواج نکرده و به قول خودمون دست نخورده ست. و الا خانومای متاهلم دختر باباشونن :)

از طرف دیگه یه مسئله ی دیگه برام به وجود اومد. اکثرا تفاوت پسر و مرد رو کسی میدونن که خانواده تشکیل داده یا نداده، یا اینکه پسر رو بچه سال تر از مرد میدونستن. میبینید؟ کمتر کسی بود که مردو کسی بدونه که رابطه جنسی داشته باشه. 

تفکر پارسال من تفکر خیلی از ادما بود و هست، حقیقتا این جور تفکرات در ما نهادینه شده بدون اینکه بفهمیم یا خواسته باشیم. فقط یه خورده فکر کردن لازم داره. 

 حالا روز دختر رو به همه مجردا و متاهلا تبریک میگم در همه سنین :) حتی به اقایون! خودشون میدونن دختر چه نعمتیه ؛)

سه شنبه ۳ تیر ۹۹ , ۲۰:۳۲ علی خواجه حیدری

به نظرم به خاطر طبع لطیف جنس مونث باید این روز رو به همه شون تبریک گفت، حتی به مادربزرگی که موهاشو چن روزه رنگ کرده هم میشه گفت دختر، چون روح پویای زندگی هنوز جریان داره

واقعا :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan