سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

هست

این اولین پورسانتم نبود، اما اولینش بود که براش عرق ریختم و زمان زیادی صرف کردم. حالا دارم میفهمم چقدر بخاطر تلاش نکردم خودمو دارم عقب میندازم. بارها و بارها خداروشکر میکنم. پورسانت این ماهم چیزی بود که خوشحالی واقعی به من چشوند، من این ماه بهش اعتقاد کامل داشتم، اگه ماه قبل نصفه نیمه بود! من گفتم روزی من دست آدما نیست، پاش هم وایسادم، حالا خودش داره میرسونه.

میدونی؟ نمیفهمم حرف کسایی رو که میگن وجود نداره!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan