سرکار علیه

برای باقی ماندن،‌بنام الباقی

از ماست که برماست

عزیز من! ما به هرکه بها داده ایم، به بهای ناچیزی ما را فروخت. به هرکه دل داده ایم، دلمان را تکه کرد و تکه هایش را با سیم بهم وصله زد و کنارش لبخندی زد، به سان آنکه اتفاقی نیفتاده. با لطافت برخورد کرده ایم و غیر از خراش های کشیده شده روی صورتمان چیزی نصیبمان نشد. ما زیادی به این زندگی امید داشتیم، زیادی دنیا و آدم هایش را حساب کرده بودیم. ما شوق فراوانمان را در کلمات ریختیم و گفتیم، تنها کثافت هایی به سویمان پرت شد. عزیز من! هر روز که میگذرد ایمان می اورم به انچه شازده گفت: زیبایید اما تو خالی، نمیشود برایتان مُرد! ما انتظار فراوانی از ادم ها داشتیم، عشق میخواستیم، محبت میخواستیم، احترام میخواستیم، اصلا نه، تنها همدلی برایمان کافی بود، انتظارات ما پودر شد و بین ذرات هوا رفت به اسمان ها. عزیز من! ما امیدمان به همان ذراتی است که در نهایت به آن بالا نشینِ عرش میرسد. ما میچرخیم و میچرخیم، به ته که رسیدیم، میفهمیم همه غلط بودند و همان عالیجناب برایمان واقعیت داشت.ما تمام زندگی را اشتباه میکردیم.

عشق میخواستیم، محبت میخواستیم، احترام میخواستیم، اصلا نه، تنها همدلی برایمان کافی بود، انتظارات ما پودر شد و بین ذرات هوا رفت به اسمان ها.

:)))

لا انیس من، لا انیس له:)

یا انیس من، لا انیس له :) *

حق مطلب ادا شد^^♡

حالا اگر کسی/چیزی رو یافتیم که تو پُر بود و قابلیت فدا شدن رو داشت اما بی نهایت ظاهر زشتی داشت، تکلیف چیست؟

تکلیف نمیتونم تعیین کنم برای کسی، اما برای من اگر ظاهر قابل قبولی داشته باشه براش میمیرم

چقدر من! (:

چقدر خیلیامون^^

مااتنظارفراوانی ازمردم داشتیم.. شایدبی ربطه ولی یاداین حرف داستایفسکی افتادم

دوست داشتن مردم همان طورکه هستند غیرممکن است بااین حال بایددوست بداریم..

با کمال احترام، کاملا مخالفم با جمله ی دوم.. دوست داشتن مردم غیرممکن نیست اتفاقا همانطور که هستند باید دوسشون داشته باشیم و همینطور مخالفم زورکی به کسی عشق بورزیم، بایدی در کار نیست. 

لذت بردم از خوندنش. خیلی ممنون :)

خواهش میکنم^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلخوشیم به همین روزمرگی ها
چراکه زندگی چیزی جز روزمرگی نیست.
Designed By Erfan Powered by Bayan